✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....
✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای امیر جاهد به نام از این هوا برگرد

 

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای امیر جاهد به نام از این هوا برگرد

ترانه سرا: امیر ارجینی , آهنگساز : امیر یگانه , تنظیم : مسعود جهانی

دانلود آهنگ جدید امیر جاهد به نام از این هوا برگرد



دانلود در ادامه ی مطلب ....

 

 

متن آهنگ جدید امیر جاهد نام از این هوا برگرد :

کجا دلتنگ من بودی که اینروزا پری از من

کدوم حقو به من دادی که اینقدر دلخوری از من

کجا تنهات گذاشتم که به تنهاییت محکومم

کدوم لحظه کجا گفتم که بی چشمات آرومم

به پات نیفتادم اگه واست مردن

منو شکستی من به روت نیاوردم

از این هوا برگرد اسیر خونه نباش

برایه دل کندن پی بهونه نباش

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید امیر جاهد نام از این هوا برگرد

♫♫♫♫♫♫

صدا از یاد تو میره غم از چشمات میفته

یه روز یادت میره اصلا که این شعرو واست گفته

منم بی تو نمیتونم باید این راهو برگردم

فقط ای کاش اینجوری بهت عادت نمیکردم

به پات نیفتادم اگه واست مردن

منو شکستی من به روت نیاوردم

از این هوا برگرد اسیر خونه نباش

برایه دل کندن پی بهونه نباش

کجا دلتنگ من بودی که اینروزا پری از من کدوم حقو به من دادی که اینقدر دلخوری از من

کجا تنهات گذاشتم که به تنهاییت محکومم کدوم لحظه کجا گفتم که بی چشمات آرومم

به پات نیفتادم اگه واست مردن منو شکستی من به روت نیاوردم

از این هوا برگرد اسیر خونه نباش برایه دل کندن پی بهونه نباش

http://8pic.ir/images/ukogvs6zylq03sdapswh.png

http://8pic.ir/images/dw6ku5wmokyjicvbh5bl.png

پخش آنلاین

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد