✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....
✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....

دانلود آهنگ جدید بسیار زیبای علیرضا قرایی منش به نام ستاره جون + متن آهنگ

 

دانلود آهنگ جدید بسیار زیبای علیرضا قرایی منش به نام ستاره جون + متن آهنگ

ترانه سرا : پوریا ربیعی , آهنگساز و تنظیم کننده : علیرضا قرایی منش

دانلود آهنگ جدید علیرضا قرایی منش به نام ستاره جون


دانلود درادامه ی مطلب ...

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه نمائید…

متن آهنگ ستاره جون از علیرضا قرایی منش :
ستاره جون یه امشبم تو جور مهتابو بکش
دلم گرفته از همه، چند شبه که ندیدمش
دیدم داری مثل خودم یه گوشه سو سو میزنی
گفتم بیام چیزی بگم شاید بگی مثل منی
تو راه آسمون من تو آخرین ستاره ای
برای عاشق شدنم تو فرصت دوباره ای
تنها تر از همیشه ام خسته از این همه سفر
منو از این شبای بی فانوس تا آغوشت ببر
•••••••[ پارسی ملودی ]•••••••
ستاره جون بزار از این فاصله ها دل بکنم
یه عمره سنگه این شبو دارم به سینه میزنم
اونی که عاشقش شدم، منو به سایه ها فروخت
حتی یه لحظه چشماشو به گریه های من ندوخت
تو راه آسمون من تو آخرین ستاره ای
برای عاشق شدنم تو فرصت دوباره ای
تنها تر از همیشه ام خسته از این همه سفر
منو از این شبای بی فانوس تا آغوشت ببر

MP3 320 MP3 128
Alireza Gharaei Manesh – Setare Joon Alireza Gharaei Manesh – Setare Joon

.:: آموزش دانلود از سایت ::.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد