✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....
✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام بمونه

 

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام بمونه

Download New Song By Benyamin Bahadori Called Bemoone
اسم اصلی آهنگ بمونه نمی باشد و کلا براش اسمی انتخاب نشده . بخاطر تصمیم خواننده قرار شده

اسم این کار را هواداراش انتخاب بکنند




دانلود در ادامه ی مطلب ....
 
        

" متن آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام بمونه "
من به تو احساسه مالکیت دارم تو نترس از حرفم حسن نیت دارم
همه ی قلبت رو من تصرف کردم خیلی راحت اینجا من توقف کردم
من رو رفتارایه تو تعصب دارم این دلیله عشقه دوستم خوب دارم
من فقط رو عشق تو تمرکز دارم
همیشه تو دستم یه گله رز دارم
دوست دارم خودم پالتوتو بگیرمو تو بپوشیو خودم
خودم قهوه بریزمو تو بنوشی تو بنوشیو خودم
♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام بمونه



نظرات 2 + ارسال نظر
تحول 1394/03/09 ساعت 15:58

سلام
با عرض معذرت
من یه مطلب با موضوع چه باید کرد نوشتم که ازتون خواستم بخونین و نظرتونو بگین..
خیلی خیلی ممنون میشم نظرتونو بدونم.امیدوارم منظورمو خوب رسونده باشم


سلام
لطف میکنین نظرتونو راجع به پست چه باید کرد میگین

ممنونتون

از طریق فیس بوک و ..... میتونین به اطلاع بنیامین عزیز برسانین

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد