✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....
✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام شاید

 

دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام شاید

Download New Song By majiid kharatha Called Ye shayad


دانلود در ادامه مطلب  
                                                                                      
  
متن آهنگ جدید مجید خراطها به نام شایدچشماتو وا کن، من رو به روتم
هنوزم کل دنیا رو نمی‌دم با تار موتم
حالا که چشمتو بستی به اشکای من عادت کن
یا چشم وا کن دلم خوش شه خودت حالا قضاوت کن
شاید چشماتو وا کردی و دیدی
دروغ بود هرچی که از من شنیدی
کجایی که با این چشمای خیسم
ببینی پشت عکسات می‌نویسم
شاید از بودن من خسته بودی
که تو این عکس چشاتو بسته بودی
تو این عکسم چه بد افتاده بودم
از اونرور از چشات افتاده بودم
♫♫♫


دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام شاید با بالاترین کیفیت


دانلود با کیفیت 320




دانلود با کیفیت 128



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد