✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....
✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام صداى عشق

 

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام صداى عشق
Download New Song By Babak Jahanbakhsh Called Sedaye Eshgh
 

بابک جهانبخش

دانلود در ادامه مطلب                                                                                        

 

 

 

متن آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام صداى عشق


صدای قلبت تپش قلبم
صدای عشق یکیه با هم
ما دوتا آدم ما دوتا اسمیم
ماها یه روحیم تو دوتا جسمیم
کسی نیست مثل تو هنوز
که بتونه بشه یه روز
همه دنیام
هنوزم عاشق توام
تو که می دونی چی بگم
تو رو می خوام تو رو می خوام
دوست دارم دوباره مثل اون روزا بازم عاشقشی عزیزم
دوست دارم بدونی وقتی نیستی حال من خرابه و مریضم
دوست دارم یه لحظه بشینی تو رو به روم و آرزوم نباشی
غمگینه دل من خیلی سخته کم میاره اون که پا به پاشی
مگه می تونی جداشی

.........

....


دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام صداى عشق با بالاترین کیفیت



دانلود با کیفیت 320




دانلود با کیقیت 128



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد