✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....
✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام فراموش کردم

 

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام فراموش کردم

Download New Music By Babak Jahanbakhsh Called Faramoosh Kardam

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام فراموش کردم
         دانلود در ادامه مطلب
 


"متن آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام فراموش کردم"

انقده درد تو دلم دارم انقده غم تو صدامه
انقده حرف نگفته که عمری مُرده رو لبام
انقده تو فکر تو بودم از خودم جا موندم
تو آتیش دروغای تو عمرمو سوزوندم
بعد تو آتیش ِ تو قلبمو خاموش کردم
هرکی هر حرفی دلش خواست زد فقط گوش کردم
گم شدم پی خودم تو کوچه ها میگردم
من خودم رو خیلی وقته که فراموش کردم

♫♫♫♫♫♫


دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام فراموش کردم


دانلود با کیفیت 320


دانلود با کیفیت 128




نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد