✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....
✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای هیچکی مثل من از پویا سالکی با کیفیت اورجینال

 

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای هیچکی مثل من از پویا سالکی با کیفیت اورجینال

دانلود 100 آهنگ برتر ایرانی - آهنگ شماره 43

دانلود آهنگ هیچکی مثل من از پویا سالکی با کیفیت اورجینال 320


 

دانلود آهنگ هیچکی مثل من از پویا سالکی با کیفیت 128 - دانلود از سرور مدیافایر

Download Music

دانلود آهنگ هیچکی مثل من از پویا سالکی با کیفیت 320 - دانلود از سرور مدیافایر

Download Music

 ************************

آموزش دانلود از سرور مدیا فایر >>> برای مشاهده آموزش دانلود اینجا کلیک کنید

برای دریافت کد پیشــــــــــــواز ایرانسل این آهنگ اینجا کلیک کنید

برای دریافت کد آوای انتظــار همراه اول این آهنگ اینجا کلیک کنید

*************************

متن آهنگ :

تو فکر چی هستی

تو کجای کاری

چه کی سردرگمی ها حواس نداری

لحظه به لحظه ت یه دروغ محضه

کاش خودتو یه بار جای منم بذاری

هر کاری که کردی هر بار که میرفتی

من واست همون آدم بودم

تو یه ذره حس نداشتی

خیلی راحت میگی که دوستم نداشتی

♫♫♫

هیچکی مثل من دیگه واسه تو موندنی نیست

واسه تو موندنی نیست قلبم عمری دیگه شبیه شم نیست

♫♫♫

♫♫♫

حیف اون وقتی که پای تو گذاشته بودم

حیف دوباره موندن و رفتنو شکوندن

درد این روزای من درد با تو بودنه

سخت شد گفتنش ولی نباشی بهتره

میخوام که نباشی بسه دیگه پاشی

بری تو دله یکی دیگه جاشی

سرده دستای تو

پرت افکاره تو

بهتره بری نمونی بازم جداشی

هیچکی مثل من دیگه واسه تو موندنی نیست

واسه تو موندنی نیست قلبم عمری دیگه شبیه شم نیست

♫♫♫

♫♫♫



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد