✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....
✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....

دانلود آهنگ جدید عماد و آدرین به نام دنبالم نیا

 

دانلود آهنگ جدید عماد و آدرین به نام دنبالم نیا
Download New Song By Emad And Adrin Called Donbalam Naya

عماد و آدرین
                                                                                     
  
"متن آهنگ جدید عماد و آدرین به نام دنبالم نیا"

دنبال منی دلم نمیخواد منو ببینی
چرا میتونم دلتو بشکنم دستتو نگیرم جایی نمیخوام ببینمت
عاشقت بودم نفهمیدی
رفتی پیش اون ندیدمت
پیش من نمون دنبالم نیا
جایی نمیخوام ببینمت
عاشقت بودم نفهمیدی
زندگیم بودی خرابش کردی
پیش من نمون دنبالم نیا
جایی نمیخوام ببینمت
آسمونمو سیا کردی دست تو دست اون کجا میری
فکرشم نکن حال من خوبه
دیگه نمیخوام ببینمت
.............
♫♫♫


دانلود آهنگ جدید عماد و آدرین به نام دنبالم نیا با بالاترین کیفیت


دانلود با کیفیت 320



دانلود با کیفیت 128


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد