متن آهنگ جدید مجتبی حاجی عباسی پرسه

پیاده رو بارونیه همیشه این موقعه شب

زمزمه میکنم همش ترانه هامو زیر لب

چی باعثه تداعیه خاطره هایه من میشه

ابنقدر که پرسه میزنم کم کم هوا روشن میشه

حالمو خوب میدونیو بر نمیگردی پیشه من

دنیا رو بی تو نمیخوام یه بار دیگه صدام بزن

رو شیشه ی بارون زده یه قلبه تنها میکشم

میارمت تو رویاهام هر موقع که تنها میشم

شعر آهنگ جدید مجتبی حاجی عباسی پرسه

دلتنگه دیدنت دلتنگه اون روزام حالم بده ببین بی تو الان کجام

با این که لحظه هام محتاجه شادیه این بی صدا شدن واسه تو عادیه

حالمو خوب میدونیو بر نمیگردی پیشه من

دنیا رو بی تو نمیخوام یه بار دیگه صدام بزن

رو شیشه ی بارون زده یه قلبه تنها میکشم

میارمت تو رویاهام هر موقع که تنها میشم

حالمو خوب میدونیو بر نمیگردی پیشه من دنیا رو بی تو نمیخوام یه بار دیگه صدام بزن

رو شیشه ی بارون زده یه قلبه تنها میکشم میارمت تو رویاهام هر موقع که تنها میشم