متن آهنگ جدید امیر راد عشقتو حس میکنم

عشقتو حس میکنم تویه تلخی تویه شیرینیه برخوردت بدون

عشقتو حس میکنم تو با خنده هات با گریه هات بهم میگی بمون

عشقتو حس میکنم وقتی میگیری بهونه که دلت تنگ شده

عشقتو حس میکنم وقتی قهری جوری انگار که دلت سنگ شده

عشقتو حس میکنم عشقتو حس میکنم

عشقتو حس میکنم , عشقتو حس میکنم

وقتی تو چشمات پره اشکه میگی خسته شدی

ولی باز نمیری میگی خیلی وابسته شدی

وقتی دلخوش میشی با کمی محبت تو صدام

وقتی میگی دوست داری بمونی تا ابد باهام

عشقتو حس میکنم عشقتو حس میکنم

شعر آهنگ جدید امیر راد عشقتو حس میکنم

عشقتو حس میکنم وقتی میگیری بهونه که دلت تنگ شده

عشقتو حس میکنم وقتی قهری جوری انگار که دلت سنگ شده

تویه تلخی تویه شیرینیه برخوردت بدون

تو با خنده هات با گریه هات بهم میگی بمون

وقتی تو چشمات پره اشکه میگی خسته شدی

ولی باز نمیری میگی خیلی وابسته شدی

وقتی دلخوش میشی با کمی محبت تو صدام

وقتی میگی دوست داری بمونی تا ابد باهام

عشقتو حس میکنم عشقتو حس میکنم