متن آهنگ جدید کسری حرمتی پور عاشقم

عاشق تر از اونی ام که تو میخوای ولی با دلم راه نمیای

زیبایی مثه خوده ستاره

آره دل میبندم به تو دوباره دلم جز تو راهی نداره

آره تازه این اوله کاره

یکمی حوصله کن که من تا ته عاشقی هستمو

به تو وابستمو به تو دل میبندم

عاشقت میشمو آرزوم اینه که تو بمونی

واسه من همونی که دلو میبندم

یکمی حوصله کن که من تا ته عاشقی هستمو به تو وابستمو به تو دل میبندم

عاشقت میشمو آرزوم اینه که تو بمونی واسه من همونی که دلو میبندم

شعر آهنگ جدید کسری حرمتی پور عاشقم

زوده که بخوای اینجوری بری تو

بشکنی بازم اون دلی رو که بی تو یه روزم آروم نداره

آره دل میبندم به تو دوباره دلم جز تو راهی نداره

آره تازه این اوله کاره

یکمی حوصله کن که من تا ته عاشقی هستمو

به تو وابستمو به تو دل میبندم

عاشقت میشمو آرزوم اینه که تو بمونی

واسه من همونی که دلو میبندم

یکمی حوصله کن که من تا ته عاشقی هستمو به تو وابستمو به تو دل میبندم

عاشقت میشمو آرزوم اینه که تو بمونی واسه من همونی که دلو میبندم

یکمی حوصله کن که من تا ته عاشقی هستمو

به تو وابستمو به تو دل میبندم

عاشقت میشمو آرزوم اینه که تو بمونی

واسه من همونی که دلو میبندم