متن آهنگ جدید شهریار سپهری قرارمون

گم شدی میونه ابرا کجا دنبالت بگردم
دیدی رفتی تو چه ساده ببین دستامو چه سردن
همه ی غرور عشقو من به خاطرت شکستم
به خاطر این دله ساده بذار دستاتو تو دستم

قرارمون که این نبود منو بذاریو بری
آره من چند وقته نیستم میدونم ازم دلخوری
مگه قول نداده بودی زدی زیرش آره ساده
بیا ببین دلم گرفته تویه این غروبه جاده

شعر آهنگ جدید شهریار سپهری قرارمون

انگار قسمت این بوده ما ماله همدیگه نشیم
تویه خیالو رویاهات دست منو محکم بگیر
یادت میاد که اون روزا میگفتی ماله هم میشم
حالا از این عشق چی مونده مثه یه ماریمو نیشیم
قرارمون که این نبود منو بذاریو بری
آره من چند وقته نیستم میدونم ازم دلخوری
مگه قول نداده بودی زدی زیرش آره ساده
بیا ببین دلم گرفته تویه این غروبه جاده

قرارمون که این نبود منو بذاریو بری آره من چند وقته نیستم میدونم ازم دلخوری
مگه قول نداده بودی زدی زیرش آره ساده بیا ببین دلم گرفته تویه این غروبه جاده