متن آهنگ جدید معین طیبی دارم بر میگردم

دارم بر میگردم پشیمون شدم بدونه تو روزام جهنم شده

نگاهت یه دنیا می ارزید برام تو نیستی یه دنیا ازم کم شده

دارم بر میگردم پشیمون شدم تو قلبت یه جایی رو وا کن برام

میترسم بیامو جوابم کنی دارم بر میگردم دعا کن برام

دارم بر میگردم نجاتم بدی

منو پس بگیری از این دلهره

از این ساعتای پر از بی کسی

که داره وجود منو میخوره

دارم بر میگردم هوا ابریه

شاید زیر بارون ببخشی منو

شاید چترتو رو سرم وا کنی

شاید خیلی آسون ببخشی منو

شعر آهنگ جدید معین طیبی دارم بر میگردم

دارم بر میگردم هوایی شدم دارم بی تو از زندگی میبرم

هنوزم تو تنها امید منی هنوزم رو اسمت قسم میخورم

دارم بر میگردم ببخشی منو خیاله تو هر جا برم با منه

دارم بر میگردم ازم بگذری دارم بر میگردم دلم روشنه

دارم بر میگردم نجاتم بدی منو پس بگیری از این دلهره

از این ساعتای پر از بی کسی که داره وجود منو میخوره

دارم بر میگردم هوا ابریه شاید زیر بارون ببخشی منو

شاید چترتو رو سرم وا کنی شاید خیلی آسون ببخشی منو