✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....
✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی به نام تو از من سیری

 

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی به نام تو از من سیری

Download New Song By Mohammadreza Hedayati Called To Az Man Siri


 
   

متن آهنگ جدید محمد رضا هدایتی تو از من سیری

کاش میشد همیشه باشی تو که هستی غصه میره

ای تو مهربون تر از خواب من شبا دلم میگیره

جایه امنی تویه دستات واسه من همیشه داری

مثله کوهم وقتی که تو سر رو شونه هام میذاری

تو از من سیری دلگیری اسیری تو خاطره ها

من بی تو اینجا میمیرم تو دست شبا

تو از من سیری دلگیری اسیری تو خاطره ها

من بی تو اینجا میمیرم تو دست شبا

شعر آهنگ جدید محمد رضا هدایتی تو از من سیری

کاش میشد همیشه باشی تو که هستی غصه میره

ای تو مهربون تر از خواب من شبا دلم میگیره

جایه امنی تویه دستات واسه من همیشه داری

مثله کوهم وقتی که تو سر رو شونه هام میذاری

تو از من سیری دلگیری اسیری تو خاطره ها

من بی تو اینجا میمیرم تو دست شبا

تو از من سیری دلگیری اسیری تو خاطره ها

من بی تو اینجا میمیرم تو دست شبا

تو از من سیری دلگیری اسیری تو خاطره ها من بی تو اینجا میمیرم تو دست شبا

کد پخش آنلاین این موزیک برای وبلاگ و سایت شما



از سرور جدید:



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد