متن آهنگ جدید شهرام صولتی عمر دوباره

هر لحظه دیدنت بودو نبودنت از عاشقی برات هر چی بگم کمه

چقد دلم میخواد بهت نگاه کنم خوشحالی واسه من

فقط همینه که تو رو صدا کنم

دارو ندارم عمر دوبارم صبرو قرارم تویی فقط

عمرمو جونم نامو نشونم تنها بهونم تویی فقط

دارو ندارم عمر دوبارم صبرو قرارم تویی فقط

عمرمو جونم نامو نشونم تنها بهونم تویی فقط

شعر آهنگ جدید شهرام صولتی عمر دوباره

این اشتیاقمو دستای داغمو عشقو علاقمو به نامه تو زدم

عشق همیشگی واسه دیوونگی یه عمری زندگی پیشه تو اومدم

چهره ی ماه تو مثله فرشته هاست

آینده ماله ماست من قولشو میدم من قولشو میدم

دارو ندارم عمر دوبارم صبر و قرارم تویی فقط

عمرمو جونم نام و نشونم تنها بهونم تویی فقط

دارو ندارم عمر دوبارم صبرو قرارم تویی فقط

عمرمو جونم نامو نشونم تنها بهونم تویی فقط

دارو ندارم عمر دوبارم صبرو قرارم تویی فقط عمرمو جونم نامو نشونم تنها بهونم تویی فقط

دارو ندارم عمر دوبارم صبرو قرارم تویی فقط عمرمو جونم نامو نشونم تنها بهونم تویی فقط