متن آهنگ جدید شهروز غفوری نیا تحمل

قراره بری عاشقه کی بشی که اینقد وجودت پر خواهشه

همه عمر گفتی تحمل کنم تحمل کنم آخرش چی بشه

تحمل کنم پیشه چشمام بری , بری زندگیمو جهنم کنی

فقط سایه بودی کنارم یه عمر

بری سایه تم از سرم کم کنی

نه پای تو پای دله عاشقم دارم زندگیمو حروم میکنم

یه جایی خوده من شروع کردمش بمیرم بمونم تموم میکنم

دله من واسه تو کجا کم گذاشت که اینقدر کنارت زیادی شدم

چه کردی تو با من تو این رابطه که بیمار بی اعتمادی شدم

شعر آهنگ جدید شهروز غفوری نیا تحمل

نه پای تو پای دله عاشقم دارم زندگیمو حروم میکنم

یه جایی خوده من شروع کردمش بمیرم بمونم تموم میکنم

میونه تو و این همه آرزو باید هر چی که دارمو پر کنم

دارم پیر میشم تو سی سالگی چقد دیگه باید تحمل کنم

نه پای تو پای دله عاشقم دارم زندگیمو حروم میکنم

یه جایی خوده من شروع کردمش بمیرم بمونم تموم میکنم

نه پای تو پای دله عاشقم

دارم زندگیمو حروم میکنم

یه جایی خوده من شروع کردمش

بمیرم بمونم تموم میکنم