✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....
✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام حس میکنم

 

دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی به نام حس میکنم

Download New Song By Yousef Zamani Called Hess Mikonam


       


 

"متن آهنگ جدید یوسف زمانی به نام حس میکنم"
حس میکنم تو رو این حوالی چشمایه خیسو دستایه خالی
عطرت پیچیده تو اتاقم تو برام یه حس تازه داری
دلم واسه هم صحبتی رو سیاهه نیازش فقط یه نگاه میدونم که بی منت هوامو داری
مثه بعضیا نیستی کینه نداری
دل به دله ، دله تنهایی میدم تو این خلوت با تو آروم میشم
حتی این زندگی هم نسازه تو تویه قلبمی اون می بازه
حس تو قلبمو برده جایی کی بی معنیه بی قراری
تمنایه قلبم همینه چشاتو ازش بر نداری
♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید یوسف زمانی به نام حس میکنم



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد