✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....
✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام کجایی

 

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام کجایی

Download New Song By Morteza Pashaei Called Kojaei



 

                                                                                       

 

 

متن آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام کجایی


امشبم مثل هر شب دوباره برات گریه کردم

گریه کردم گریه کردم که شاید بدونی بگی برمیگردم
امشبم زول زدم مثل هرشب به عکست رو دیوار
گریه کردم گریه کردم که شاید بگیری تو دستای سردم
کجایی بیا که خیلی تنهام
کجایی که تاریکه دنیام
برات مینویسم یه نامه
کجایی که غم تو چشامه
کجایی که من بی قرارم
کجایی که طاقت ندارم
کجایی بیا بسه دوری
چجوری تونستی چجوری

.............

.......



دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام کجایی با بالاترین کیفیت



دانلود با کیفیت 320



دانلود با کیفیت 128



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد