✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....
✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....

دانلود آهنگ جدید سعید آسایش به نام اخلاق بچه گونه

  دانلود آهنگ جدید سعید آسایش به نام اخلاق بچه گونه

ترانه : مهدیه عرب / آهنگ : سعید آسایش / تنظیم و میکس و مسترینگ : سعید انصار




                                                                                           
متن آهنگ جدید سعید آسایش به نام اخلاق بچه گونه

عاشق چشمات منم دیوونه منم دیوونه منم دیوونه
اخلاق بچگونت و دوست دارم
اشکای روی گونت و دوست دارم
موهای روی شونت و دوست دارم
پنجره های روی خونت و دوست دارم
قران روی تاغچت و دوست دارم
شمدونی های باغچت و دوست دارم
گلدوزی های باغچت و دوست دارم
شبنم و روی غنچت و دوست دارم
دوست دارم دوست دارم دوست دارم
عاشق چشمات منم دیوونه
کی مثل من قدر تو و میدونه
****
***

دانلود  با  کیفیت  128



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد