✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....
✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....

دانلود آهنگ جدید رامین بیباک به نام بی تفاوت

 

دانلود آهنگ جدید رامین بیباک به نام بی تفاوت

Download New Song By Ramin Bibak Called Bi Tafavot



 


"متن آهنگ جدید رامین بیباک به نام بی تفاوت"
هوای تو چقدر سرده ببین دستامو یخ کرده
 تو بی تفاوتی و این واسم نهایت درده
 رو من چشماتو میبندی من از این غصه میمیرم
تا این حد رفتی از دستم که دارم از دلت میرم
 تو یخ بندون احساست تموم قلب من یخ زد
تو گفتی که بی احساسی ولی نگفتی تا این حد
تو یخبندون احساست هنوزم دل به تو دادم
 با اینکه اینو میدونم که از چشم تو افتادم
 تو یخ بندون احساست تموم قلب من یخ زد
تو گفتی که بی احساسی ولی نگفتی تا این حد
 تو یخ بندون احساست تموم قلب من یخ زد
تو گفتی که بی احساسی ولی نگفتی تا این حد
♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید رامین بیباک به نام بی تفاوت

دانلود با کیفیت 320

دانلود با کیفیت 128


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد