متن آهنگ جدید فرزاد مستوفی نزدیکم کن

نزدیکه نزدیکم کن به خودت نذار باز هم به اون تنهایی برگردم

به سمته تو میامو رو نگیر از من تمومه این راهو با تو عاشقی کردم

اگه بد بودمو باز بد کردم تو نگفتی راه برگشتی نیست

واسه اینکه تو هوامو داشتی میدونم غیر تو هیچ راهی نیست

وقتی بیقرارو دلتنگ میشم رو به خونه ی تو سجده میکنم

وقتی که اشک تو چشام از شوقه اینکه تو نگام کنی پر میشم

میپیچه عطر تو توو هر لحظم منو عاشقا نوازش میکنن

رو به روت تا به همیشه میشینم واسه بودنه تو خواهش میکنم

شعر آهنگ جدید فرزاد مستوفی نزدیکم کن

تو صدام کردی دوباره وقتایی که دورم ازت

هر چی دره بسته رو وا کردی ممنونم ازت

به آسونی رهات نمیکنم وقتی که نزدیکی به من

محو تماشایه تو میشم به آغوشت منو تکیه بده

بازم بهم حسی بده بذار بیشتر از این عاشقت شم

وقتی بیقرارو دلتنگ میشم رو به خونه ی تو سجده میکنم

وقتی که اشک تو چشام از شوقه اینکه تو نگام کنی پر میشم

میپیچه عطر تو توو هر لحظم منو عاشقا نوازش میکنن

رو به روت تا به همیشه میشینم واسه بودنه تو خواهش میکنم