✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....
✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام تو باشی

 

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی به نام تو باشی

Download New Song By Ahmad Saeedi Called To Bashi



 

       



" متن آهنگ جدید احمد سعیدی به نام تو باشی "
تو غریبه من غریب هر دو خالی از فریببا عرضه عشقو خواهش رفتم بگم میخوامش
گفتم یه چند وقته که راستش همش میپامش
گفتم یه ارزی دارم در حد چند ثانیه
عاشقه چشماش شدم راستش یه چند سالیه
راستش یه چند سالیه
میدونم نمیشه باورت تو رو این همه میخواستمت
چه کنم دیگه کاره سرنوشته
آخه عشقه تو آتیش زده به دلم بی تو حالم بده
دیگه حالم از این حرفا گذشته
♫♫♫♫♫♫

 آهنگ جدید احمد سعیدی به نام تو باشی



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد