✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....
✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....

دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام میخندم

 

دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام میخندم

Download New Song By Puzzle Band Called Mikhandam


 
 

"متن آهنگ جدید پازل باند به نام میخندم"
من همیشه دلم می خواست از ته با تو اینجوری حرف بزنم
تو یه کاری کن از همه چی غیر خودت دل بکنم
تو می مونی کنار دلم حتی تو روزای بد شدنم
بعضی روزا با تو میرم تا مرز دیوونه شدن
رو در و دیوار ساده قلب شکستم – ساده بزن
تنها پناه من
واسه دیدن نیفتم از اون بالا
ندیدمت که بد شده من عاشقتم حالا
هوام و داری عاشقونه با همه اشکالام
بی معرفت تر از خودم ندیدم و شرمندم
رفیق من عزیز من گذشته و آیندم
با اشکای صورتم به روی تو می خندم
به روی تو می خندم
♫♫♫♫♫♫

 آهنگ جدید پازل باند به نام میخندم



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد