✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....
✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام سکوت

 

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام سکوت

Download New Song By Babak Jahanbakhsh Called Sokoot



 

       

"متن آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام سکوت"
دارم گم میشم توی رویای تو
خودم رو میخوام با تو پیدا کنم
حضورت رو یه آن نشونم بده
که این آن رو عمری رو تماشا کنم
زمین گیرتم اوج پرواز من
بیا آسمونو به دستم بده
یه عمری به عشق تن ندادم ولی
بیا با یه لبخند شکستم بده
خود تو فقط از خودت بهتری
تو هر لحظه از قبل زیبا تری
تو تنها کسی هستی که با نگات
من خسته رو تا خودت می بری
خود تو فقط از خودت بهتری
تو هر لحظه از قبل زیبا تری
تو تنها کسی هستی که با نگات
من خسته رو تا خودت می بری
♫♫♫♫♫♫


 آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام سکوت



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد