✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....
✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....

دانلود آلبوم جدید محسن چاوشی به نام چنگیز

 

به گزارش «موسیقی ما»، محسن چاوشی در توضیح آخرین جزئیات آلبوم جدیدش «چنگیز» و اینکه این آلبوم در چه مرحله‌ای از انتشار قرار دارد، در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ما» گفت: «قطعات آلبوم «چنگیز» تا حدودی انتخاب شده‌اند و در حال حاضر در مرحله انتخاب آثار هستیم. «بهروز صفاریان» و من تصمیم‌گیرنده اصلی برای بحث‌های محتوایی آلبوم «چنگیز» هستیم و همه انتخاب‌ها زیر نظر ما انجام می‌شود.»
 
چاوشی درباره همکارانش در این آلبوم و آهنگساز قطعات «چنگیز» نیز توضیح داد: «همه ملودی‌ها ساخته خودم است و مثل اکثر آلبوم‌هایم ملودی‌سازی و انتخاب اشعار را خودم انجام داده‌ام. در بحث مدیریت هنری آلبوم آقای صفاریان در تمام مراحل ما را همیاری کرده است. انتخاب تنظیم‌کننده‌ها و قطعات و محتوای کلی آلبوم بر عهده ایشان است.»
 
چاوشی ادامه داد: «هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این آلبوم مشخص نشده و زمان زیادی باید صرف آلبوم شود تا خروجی نهایی بهترین حالت ممکن را داشته باشد. من معمولاً برای آلبوم‌هایم وقت و انرژی زیادی صرف می‌کنم تا شنوندگان آلبوم بتوانند بهترین کیفیت ممکن را در آثار من تجربه کنند و از آن راضی باشند. قطعاً سعی ما بر این است که آلبوم را در تابستان روانه بازار موسیقی کشور کنیم.»

منبع : موسیقی ما


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد