✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....
✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام دستامو بگیر

 

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام دستامو بگیر

Download New Song By Meysam Ebrahimi Called Dastamo Beghir

( تیتراژ سریال دردسرهای عظیم ۲ )


 


( متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام دستامو بگیر )
 من عاشق تویی شدم که سخت عاشق منی
من دیر فهمیدم ولی تو زود دل نمیکنی
یا به تو میریه دلم یا مرگو لمس میکنه
فقط عشقه که آدمو این قدر نترس میکنه
میخوام به چشمت بیام ، با این همه دیوونگی
اینقدر خواهش میکنم ، تا تو نتونی نه بگی
بازم جوابم کن ببین ، بازم بهت رو میزنم
تنها کسی هستی که من جلوش زانو میزنم
♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام دستامو بگیر
دانلود آهنگ با کیفیت 320
دانلود آهنگ با کیفیت 128


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد