✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....
✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس و احمد سلو به نام الکی مثلا

 
دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس و احمد سلو به نام الکی مثلا
Download New Song By Behzad Pax And Ahmad Solo Called Alaki Masalan

 
 

متن آهنگ جدید بهزاد پکس و احمد سلو به نام الکی مثلا )
 شب تولد منه ببین کنار من همه
انگار بازم نگاه تو اینجا کنار من کمه
نیستی ولی همه ازم حال تو رو می پرسیدن
به روم نیاوردن ولی از اون نگام می فهمیدن
شب تولد منه یه بغضی حبس تو گلوم
تو آرزوی من بودی کی بود رسید به آرزوم
دلم گرفته از همه از این شلوغی و صدا
لحظه رفتن یادته فقط می پرسیدم چرا
دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس الکی مثلا
چقد خوبه اینجا همه چیز سر جاشه
بهترین صدا که شنیدم صدا خنده هاشه
همه چیز خوبه کنارمی دست رو دست
دم گوشم میگه یعنی بهتر از تو هست
همه خوشحالیم با هم از تنهایی نمیگیم دل خوش داریم باهم
چقد قهقه می زنی به نظرم مستی
اینا رو گفتم الکی مثلا مستم
الکی مثلا هنوز دستاتو دارم
شب تولدمه ها هنوز عکساتو دارم
چقد خوب بود همه چی مگه غمم داشتیم ها
مگه چیزی کمم داشتیم
♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

 آهنگ جدید بهزاد پکس و احمد سلو به نام الکی مثلا
دانلود آهنگ با کیفیت 320
دانبود آهنگ با کیفیت 128

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد