✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....
✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

✘✘ دانلود کده ی ماوی ✘✘

دانلود کده ی ماوی,دانلودستان ماوی, ماوی دانلود ,دانلود فیلم,سریال , بازی ,برنامه اندروید ,موزیک و آهنگ های جدید , دانلود تحقیق , پروژه و....

دانلود آهنگ جدید آرمین 2AFM به نام آروم یواش

 دانلود آهنگ جدید آرمین 2AFM به نام آروم یواش
Download New Song By Armin 2AFM Called Aroom Yavash
 



متن
آهنگ جدید آرمین 2AFM به نام آروم یواش
چرا چشات خیسه ، عشقم چرا گریه کردی
چقدر عوض شدی تو نامرد ، اِنقدره با من سردی
تویی که با خنده هات عاشقم کردی دیگه نمیخندی
چرا وقتی پیشمی چشماتو رو بقیه نمیبندی
داره میاد صدامون هر دوتامون درب و داغون
صدای دعواهامون ، من واسه تو مُردم تو برا اون
گفتم دوباره رابطه رو با هم میسازیم اون میگفت نه
نمیدونستم وقتی میخواست بره باید چی میگفتم
تکراری شدم براش واسم خیالی نیست
اگه دوستم نداشت ، واسم خیالی نیست
ناشکری نمی کنم ، بودن از من و تو داغون تراش
هر جا میری برو ولی بی معرفت آروم یواش
آروم یواش به احترام اون روزایی که خوابیدم داغون شباش
شاید اصلا راست میگفتی این دوستی از اولشم قانون نداشت
هِی میکردی بلند صداتو
بی تو یه روانیه خُلم نگاه کن
نگو شما که عصبانی میشم
منو به اسم کوچیک خودم صدا کن
گفتی یکنواخته ، حوصلت سر رفته
باید از هم دور باشیم چند هفته
اما الان چند ماهه پیشم نیستی
آمارِ روزاشم از دستم در رفت
♫♫♫♫♫♫
 
 آهنگ جدید آرمین 2AFM به نام آروم یواش
دانلود آهنگ با کیفیت 320
دانلود آهنگ با کیفیت 128


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد